1 Ağustos 2012 Çarşamba

Jöleli Tavuk Ğöğsü

 
Yine agir yemekler sonrasi icin hafif bir tatli tarifi.
Malum simdide ramazan olunca yemekler ozentili
ve agir oluyor.Ama tatlisiz olmuyor.yapimi kolay bir tatli
tarifi.

MALZEMELER
 Tavuk gogsu icin
1 litre sut
1/2 su bardagi un
1 dolu yemek kasigi nisasta
1 su bardagi seker
100 gr margarin
1 parca damla sakizi

Tabani icin
2 paket iyice ogutulmus petibor biskuvi
(kedi dili biskivide olabilir.)

Jolesi icin
2 su bardagi meyve suyu
(ben cranberry juice kullandim ama visne suyu
portakal suyuda olabilir.)
2 yemek kasigi nisasta
2 yemek kasigi seker
Yapilisi
Borcamin tabanina biskuviyi yayin bastirarak yerlestirin
Tencereye yagi alin erisin ununu katin 3-5 saniye kavurun
Sutunu yavas yavas katarak unu iyice cozdurun
Sekeri,damla sakizi ve nisastayi ilave edip kaynayana kadar
orta ateste karistirarak pisirin.

Meyve suyunda nisasta ve sekeri cozdurun karistirarak
pihtilasincaya kadar pisirin.

Once tavuk gogsunu sonra joleyi biskuvilerin uzerine dokun
sogusun ,buzdolabinda 1- 2 saat bekletin

2 yorum:

  1. Bugun esime sizin websitesi actginizi soyledim, dedi ki:"ben ayse ablanin cok yemegini yedim hepsini de cok severek yedim. İste bak sen de o sitedeki yemekleri aynen tarif ettigi gibi pisir"

    Yaa, meger bu siteyi bizim icin acmissin ablacim, sevk-i ilahi ile:)

    Kubra

    YanıtlaSil
  2. Bunlar cok buyuk iltifatlar.benimkisi basit bir hobi.cok tesekkurler.

    YanıtlaSil